20 Şubat 2012 Pazartesi

Sizinkiler hiç bu kadar tatlı olmamıştı :)


"Sizinkiler" muhteşem bir seridir. Büyümeme rağmen vazgeçemediklerimden denilebilir. Bugün Salih Memecan'ın sitesine bir göz attım. 24. kitabına ulaşmış. Bravo doğrusu...

Ben ortaokuldayken akşamları babamı heyecanla beklerdim. "Sizinkiler"in yeni kitabını bulabildi mi acaba diye? Elime kitabı alınca da sindire sindire okurdum ki; çabuk bitmesin... Bitince yeni kitabın çıkmasını beklemek fazla sıkıcı olurdu benim için. Bazen eski kitaplarını alır rastgele bir sayfa açardım. Her okuduğumda da gülerdim. Kitaplığımın arka tarafından çıkardım bu koyacaklarımı. Kurabiyeler vesile olmasa bir daha açıp bakmayacakmışım demek... Çok keyif aldım bunları yaparken... Onları yaparken kitaplara tekrar göz gezdirdim, yine kıkırdadım içimden... Beğenmeniz dileğiyle...





Hiç yorum yok: